Klachten en geschillen de Hardloopwinkel
De Hardloopwinkel streeft ernaar een zo goed mogelijke service en kwaliteit te bieden. Daarnaast hebben wij klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Mocht er toch iets zijn waarover je niet tevreden over bent dan verzoeken wij je vriendelijk dit direct aan ons te melden.
Klacht over winkel aankopen:
Neem contact op met De Hardloopwinkel waar je het artikel hebt gekocht. Zie hier de gegevens van onze 5 Hardloopwinkels in Nederland.
Klacht over online aankopen:
Neem contact op met de klantenservice van de Webshop via:
De Hardloopwinkel Webshop
Noordbaan 802
2841MG Moordrecht
Mail: webshop@dehardloopwinkel.nl
Je klacht is verstuurd (na overleg met de klantenservice) en nu?
- Na ontvangst van je klacht ontvang je direct een bevestiging van ontvangst.
- Uiterlijk binnen 14 dagen ontvang je een inhoudelijke reactie op de klacht.
Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Een gemotiveerde klacht is voor ons waardevol. Het geeft ons de gelegenheid om daar waar verbeteringen mogelijk zijn, dit te herkennen en aan te pakken. Wij zullen je klacht met de nodige zorgvuldigheid afhandelen.
Heb je een klacht over je ontvangen online bestelling?
Door onze Webshop onjuist verzonden artikelen, incomplete zendingen en andere afwijkingen van je bestelling dien je na ontvangst, zo snel mogelijk te melden bij onze klantenservice. Vermeld hierin je naam, ordernummer, artikel en omschrijving van de klacht. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Is je klacht over online bestelling niet naar tevredenheid opgelost?
Ben je niet tevreden met de oplossing of heb je andere vragen, dan kan je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar De Hardloopwinkel Webshop bij is aangesloten.
Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om jouw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.